

Artikelbeheerder
Ben jij een enthousiaste en positief kritische Artikelbeheerder die zich thuis voelt in een hands-on zorgorganisatie met een platte structuur?
Wat ga je doen?
Ben jij een enthousiaste en positief kritische Artikelbeheerder die zich thuis voelt in een hands-on zorgorganisatie met een platte structuur? Interne doorgroei naar de rol van Functioneel Beheerder heeft deze rol voor jou vacant gemaakt. Je gaat de cruciale “spin in het web’ rol vervullen in het beheren, aanpassen en verbeteren van onze 10.000-en regels aan artikeldata en draagt zo zorg voor actuele, complete en correcte artikeldata. Hiermee lever je een belangrijke bijdrage aan betrouwbare processen en informatievoorziening.
In deze rol ben je het interne aanspreekpunt van een diverse groep collega’s, zowel aan de inkoop- als aan de verkoopkant. Je ondersteunt hen t.a.v. artikelgerelateerde verzoeken en vragen. Zo controleer en verwerk je de door hen aangeleverde artikeldata zodanig dat de kwaliteit van de door jou in onze applicaties verwerkte data te allen tijde geborgd blijft. Je bent dienstverlenend, hebt oog voor detail en schakelt soepel doch kritisch met de verschillende collega’s. Je staat open voor verbeteringen in werkwijzen en processen en initieert deze ook zelf, opdat efficiënte borging van onze artikelgegevens steeds verder verbetert. Je komt te werken binnen de afdeling Business Information Management (BIM), waar naast Artikelbeheer, ook Functioneel Beheer, Business Control & Business Intelligence (BI) onder vallen. De manager BIM wordt jouw direct leidinggevende. Je standplaats is Halfweg met zeker ook de mogelijkheid deels vanuit huis te werken.
Wat ga je doen:
Artikeldata & datakwaliteit: zorgdragen voor een juiste, volledige en actuele weergave van alle artikeldata in onze applicaties
Verwerken nieuwe artikelen en wijzigingsverzoeken: je beoordeelt en verwerkt de binnengekomen nieuwe aanvragen e/o wijzigingsverzoeken op structurele en efficiënte wijze
Verbeteringen: je identificeert, bespreekt en realiseert in overleg verbeteringen en procesoptimalisaties die de betrouwbaarheid van onze artikeldata nog beter borgen
Gebruikersondersteuning: je bent het loket voor gebruikersvragen inzake artikelinformatie, indien nodig stem je nader af met je teamcollega’s
Samenwerking met Functioneel beheerders: je werkt nauw samen met onze functioneel beheerders zodat gezamenlijk artikelbeheer te allen tijde geborgd is én zich in samenhang met andere processen ontwikkelt
Projectmatige inzet: meewerken aan deelprojecten, met name inzake onze ERP-migratie
Bijdragen aan de doelen van Livit Ottobock Care: je draagt gevraagd en ongevraagd vanuit jouw expertise en ervaringen met adviezen bij aan onze doelstellingen. In het bijzonder aan de verdere ontwikkeling van ons applicatielandschap in combinatie met ‘passende’ procesverbeteringen;
Wat breng je mee?
MBO werk en denkniveau.
Relevante werkervaring als Artikelbeheerder.
Ervaring met onze applicaties Business Central en Navision (is een pré).
Ervaring Microsoft Officeapplicaties, in het bijzonder ervaring met Excel.
Ervaring binnen een zorgorganisatie (is een pré).
Je bent behulpzaam, prioriteert duidelijk en weet verwachtingen naar collega’s goed te managen.
Je stuurt strak op het bewaken van processen en standaarden t.a.v. inrichting van artikeldata.
Je beschikt over goede communicatieve en beïnvloedingsvaardigheden.
Je bent flexibel, stressbestendig en comfortabel met ad hoc en snel schakelen.
Je werkt zeer nauwkeurig en zeer gestructureerd, als een “Pietje precies”.
Dat onze kernwaarden: Samen, Trots, Gedreven en Betrokken ook bij jou passen
Wat bieden wij?
Een afwisselende baan in een leuk team binnen een professionele, flexibele en snelgroeiende organisatie.
Onze moderne kantoorlocatie in een voormalige Suikersilo (te Halfweg) als standplaats.
Salariëring op basis van kennis, opleiding en ervaring, passend binnen de cao-metaal en techniek.
Daarnaast heb je recht op maar liefst 38 vakantie- en ATV dagen (bij een fulltime dienstverband).
Veel ruimte voor ontwikkeling, je kunt namelijk onbeperkt gebruik maken van het online trainingsaanbod (een enorm breed scala aan soorten opleidingen) van “GoodHabitz” (zie: www.goodhabitz.coml).
Je kunt gebruik maken van kortingsmogelijkheden op diverse verzekeringen en bedrijfsfitness.
Over Livit
Livit is marktleider in Nederland. In Dordrecht staat onze nieuwe “slimme fabriek” waar dagelijks orthopedische hulpmiddelen worden geproduceerd en gedistribueerd. Allemaal volgens de laatste technieken en innovaties.
Begin 2022 is Livit overgenomen door Ottobock, een medisch-technologisch familiebedrijf, en heeft daarmee een flinke vergroting van de Europese afzetmarkt in het vooruitzicht. Ottobock is vertegenwoordigd in meer dan 60 landen en met wereldwijd meer dan 8000 werknemers. Ottobock heeft wereldwijd het grootste netwerk van orthopedische werkplaatsen.
Livit wil mobiliteit mogelijk maken voor wie dit niet (meer) vanzelfsprekend is. Door te luisteren. Door mee te denken. Door te helpen. Met onze orthopedische kennis, expertise en hulpmiddelen. Net zolang tot we voor onze klanten een oplossing vinden waarmee zij weer vrij(er) kunnen bewegen en leven. En daar hebben we alles voor over.
Je vindt Livit in Nederland op al meer dan 400 locaties in het land, waar wij samen met zorgprofessionals van ziekenhuizen en instellingen de beste orthopedische hulpmiddelenzorg bieden voor klanten die orthopedische schoenen, steunzolen, therapeutische kousen, prothesen of (sport)braces nodig hebben.
- Halfweg, Noord-Holland, Nederland
of
Je sollicitatie is succesvol verstuurd!
We sturen per mail een bevestiging, check je spam of ongewenste email als je niks ontvangt!!