
Functioneel Beheerder
Ben jij een enthousiaste en positief kritische Functioneel Beheerder die zich thuis voelt in een hands-on zorgorganisatie met een platte structuur?
Wat ga je doen?
Ben jij een enthousiaste en positief kritische Functioneel Beheerder die zich thuis voelt in een hands-on zorgorganisatie met een platte structuur? Je gaat een cruciale rol vervullen in het beheren en verbeteren van ons applicatielandschap. En draagt zo bij aan een betrouwbare en wendbare informatievoorziening. Je werkt uiteraard nauw samen met je collega functioneel beheerders, (staf-)collega’s en onze IT-partners.
In deze rol krijg je ook de mogelijkheid jouw expertise in te brengen en zo concreet bij te dragen aan de komende veranderingen in ons applicatielandschap. En daarmee ook: Hoe we deze veranderingen gezamenlijk zodanig gaan realiseren dat het bestaande nog steeds kan blijven functioneren zoals verwacht en bedoeld. De organisatie en daarmee afdeling is dan ook volop in beweging. De afdeling Business Information Management (BIM), waar Functioneel Beheer onder valt, speelt ten aanzien van al deze veranderingen een essentiële rol. De manager BIM wordt jou direct leidinggevende. Je standplaats is Halfweg met zeker ook regelmatig bezoek aan onze productie-faciliteit in Dordrecht.
Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:
Beheer van (deel-)processen binnen ons applicatielandschap: Je bent medeverantwoordelijk voor het dagelijks functioneel beheer van deze systemen, zoals het oplossen van problemen, het uitvoeren en testen van updates. En aanvullend het waarborgen van de integriteit van de data & inrichting;
Ondersteunen van gebruikers: Je biedt ondersteuning voor onze collega’s bij vragen e/o problemen t.a.v. het gebruik van onze applicaties. En zorgt voor uitleg, training en documentatie om dit te kunnen overbrengen, delen en borgen;
Analyse onze bedrijfsprocessen in relatie tot ons applicatielandschap: Je bespreekt en vertaalt behoeften vanuit de organisatie naar een beoogde (functionele) inrichting. En zorgt er in afstemming met collega’s voor dat bedrijfsprocessen, -doelen en onze informatievoorziening zo optimaal mogelijk worden gefaciliteerd;
Verbetering van huidige applicatielandschap: Je vergelijkt en analyseert de huidige inrichting & functionaliteiten in relatie tot onze bedrijfsprocessen en behoeften. En identificeert mogelijkheden om de gebruiksvriendelijkheid, effectiviteit en efficiency te verbeteren;
Bijdragen aan de doelen van Livit Ottobock Care: Je draagt gevraagd en ongevraagd vanuit jouw expertise en ervaringen met adviezen bij aan onze doelstellingen. In het bijzonder aan de verdere ontwikkeling van ons applicatielandschap in combinatie met ‘passende’ procesverbeteringen;
Wat breng je mee?
Een afgeronde HBO en/of academische opleiding in een relevante richting, bijvoorbeeld: Informatica, Informatie Technologie, Informatie Management, Technische Bedrijfskunde of vergelijkbaar;
Relevante werkervaring (+ als Functioneel Beheerder is een pré);
Kennis en ervaring ten aanzien van Supply Chainprocessen;
Kennis en ervaring met betrekking tot procesmanagement is een pré;
Kennis en ervaring met Microsoft Business Central (ruime kennis en ervaring is een pré);
Ervaring met Microsoft Dynamics NAV (Navision) is een pré;
Ervaring met SAP S/4 HANA is een pré;
Ervaring binnen een zorgorganisatie is een pré;
Je bent behulpzaam en weet verwachtingen naar interne klanten, collega’s en onze partners goed te managen;
Je bent positief kritisch inzake behoeften in relatie tot standaarden, doelen & (applicatie-)inrichtingen;
Je beschikt over goede communicatieve en beïnvloedingsvaardigheden;
Je bent stressbestendig, werkt nauwkeurig en gestructureerd;
Dat onze kernwaarden: Samen, Trots, Gedreven en Betrokken ook bij jou passen;
Wat bieden wij?
Een afwisselende baan in een leuk team binnen een professionele flexibele en snelgroeiende organisatie.
Onze moderne kantoorlocatie in een voormalige Suikersilo (te Halfweg) als standplaats.
Salariëring is basis van kennis, opleiding en ervaring, passend binnen de CAO metaal en techniek (range: € 3.800 - € 5.500; inschaling op basis van kennis en ervaring).
Daarnaast heb je recht op maar liefst 38 vakantie- en ATV dagen (bij een fulltime dienstverband).
Veel ruimte voor ontwikkeling, je kunt namelijk onbeperkt gebruik maken van het online trainingsaanbod (een enorm breed scala van allerlei soorten opleidingen) van “GoodHabitz” (zie: www.goodhabitz.coml)
Je kunt gebruik maken van kortingsmogelijkheden op diverse verzekeringen en bedrijfsfitness.
Over Livit
Livit is marktleider in Nederland. In Dordrecht staat onze nieuwe “slimme fabriek” waar dagelijks orthopedische hulpmiddelen worden geproduceerd en gedistribueerd. Allemaal volgens de laatste technieken en innovaties.
Begin 2022 is Livit overgenomen door Ottobock, een medisch-technologisch familiebedrijf, en heeft daarmee een flinke vergroting van de Europese afzetmarkt in het vooruitzicht. Ottobock is vertegenwoordigd in meer dan 60 landen en met wereldwijd meer dan 8000 werknemers. Ottobock heeft wereldwijd het grootste netwerk van orthopedische werkplaatsen.
Livit wil mobiliteit mogelijk maken voor wie dit niet (meer) vanzelfsprekend is. Door te luisteren. Door mee te denken. Door te helpen. Met onze orthopedische kennis, expertise en hulpmiddelen. Net zolang tot we voor onze klanten een oplossing vinden waarmee zij weer vrij(er) kunnen bewegen en leven. En daar hebben we alles voor over.
Je vindt Livit in Nederland op al meer dan 400 locaties in het land, waar wij samen met zorgprofessionals van ziekenhuizen en instellingen de beste orthopedische hulpmiddelenzorg bieden voor klanten die orthopedische schoenen, steunzolen, therapeutische kousen, prothesen of (sport)braces nodig hebben.
- Halfweg, Noord-Holland, Nederland
of
Je sollicitatie is succesvol verstuurd!
We sturen per mail een bevestiging, check je spam of ongewenste email als je niks ontvangt!!